Zasady Bezpieczeństwa COVID-19
Drodzy Goście,
zapraszamy do zapoznania się z działaniami, które podjęliśmy w celu podniesienia
poziomu zaufania podczas pobytu w naszym obiekcie.
Poniższe działania są zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli i restauracji w trakcie pandemii COVID-19 w Polsce – Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS.
👉Dostęp do środków dezynfekujących: w lobby – przy wejściu do recepcji, przy wejściu do restauracji, na korytarzach, przy windzie oraz w toaletach ogólnodostępnych.
👉Stosowanie rękawiczek i maseczek ochronnych przez wszystkich pracowników hotelu
i restauracji Liburnia.
👉Stosowanie rękawiczek i maseczek ochronnych przez Gości hotelu, podczas przebywania w częściach wspólnych obiektu.
👉Systematyczne dezynfekowanie wszystkich miejsc i przedmiotów ogólnodostępnych, a w szczególności: klamek, armatury w toaletach, poręczy, windy, lady recepcyjnej, terminalu płatniczego, kart do pokoi.
👉Ograniczenie wyposażenia pokoju do minimum.
👉Ograniczenie rutynowego sprzątania pokoi do wymiany pościeli i ręczników – na życzenie.
👉Poza rutynowanym posprzątaniem, także ozonowanie, zamgławianie i dezynfekcja pokoju, po każdym zakończonym pobycie.
👉Możliwość zakupu maseczki ochronnej oraz środka do dezynfekcji w recepcji.
👉 Restauracja jest otwarta i serwujemy w niej dania dla Gości, zgodnie z zasadami zachowania reżimu sanitarnego:
📍 Goście naszej restauracji kierowani są do stolików przez obsługę.
📍 Przed wejściem do restauracji Liburnia należy zdezynfekować ręce.
📍 Zamówienia przyjmowane i rozliczane są przy stoliku.
📍 Menu jest dostarczane bezpośrednio przez obsługę lokalu.
📍 Pomiędzy stolikami zachowana jest 2 m. odległość.
📍 Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach,
a nasi kucharze pracują z zachowaniem zasad najwyższej higieny.
Każdego dnia dbamy o Was – bo cóż to za hotel i restauracja bez Gości❓
Bez rozmów, gwaru, relacji, które są źródłem naszej codziennej radości ❗️
Dlatego – czekamy na Was 😊
Do zobaczenia❗️
Załoga hotelu i restauracji Liburnia 💙💙💙